Πέμπτη 27 Αυγούστου 2009

Μια οφειλόμενη απάντηση προς τον κ. Μπακόπουλο


Από τον ΙΤΤ

Κύριε Μπακοπουλε ήταν εμφανές σε μένα η αδυναμία σου να αφομοιώσεις τα κείμενα που μας υποδεικνύεις προς ανάγνωση ,και να τα μετουσιώσεις - προσαρμόσεις στις ανάγκες του σήμερα . Ο μεγάλος ΛΕΝΙΝ ποτέ δε θα εκλιπαρούσε τον οίκτο του κράτους άσε που πιστεύω ότι δεν υπάρχει και κράτος για να αποταθείς όταν πραγματικά έχεις ανάγκη βοηθειας,και σε (σας) θεωρώ υπευθύνους γιαυτό κατά το ήμισυ ενώ για το υπόλοιπο θεωρώ υπεύθυνους όλους εμάς τους υπόλοιπους τους ανάξιους να σας αποδείξουμε μια και έξω ότι οι κλινικά νεκρές ιδεολογίες σας δεν έχουν θέση εφαρμογής στην μέλλουσα ζωή μας και κυρίως αυτής των παιδιών μας. Σου θέτω ορισμένα ιδεολογικά θέματα σε προηγούμενες επιστολές μου τα οποία και επαναφέρω. Οι άνθρωποι στους οποίους αναφέρεσαι για να δικαιολογήσεις την στάση σας είναι τηλεοπτικοί δημοσιογράφοι καθώς και το site στο οποίο αναφέρεσαι και ως εκ τούτου αφερέγγυοι. Παρόλα αυτά σου μιλαω ακριβώς για ένα στημένο παιχνίδι μεταξύ 'αγωνιστών' και ΜΜΕ και μου επαναφέρεις μαρτυρίες ανθρώπων που ακριβώς εγώ καταγγέλλω σαν ανυπόστατες.

Σε πληροφορώ ότι έχεις χάσει πλείστες όσες εικόνες (οπτικές γωνίες με δυνατότητα καθαρότερης παρατήρησης δηλαδή )και δρώμενα της πατρίδας την οποία χτυπάς και της ιστορίας της ,μιας και ο αβροδίαιτος σύγχρονος χώρος της αριστεράς (αυτό που ονομάζετε εσείς αγώνες εγώ το λέω στημένο παιχνίδι –δεν υπάρχει πραγματικό κράτος απεναντί σας και απεναντί μας άρα μιλάμε για ένα αγώνα τύπου Δον Κιχώτη ,-)δεν είναι και ο καταλληλότερος για να γίνει κάνεις πολιτικός άνδρας ,και αύτη ακριβώς η πολιτική φυσιογνωμία είναι που κυριαρχεί στα πολιτικά δρώμενα της χωράς αυτά τα αμέτρητα σημεία διχάλωσης και η έλλειψη προσανατολισμού του αριστερού χώρου ,πράγμα που αποδεικνύεται και με την αμετροέπεια της ακατάσχετης φλυαρίας του χώρου σας ενώ σφυρίζει αδιάφορα σε απλά καθημερινά αυτονόητα ερωτήματα που προκύπτουν.

Για παράδειγμα πως γίνεται να ζητάτε την εύρυθμη λειτουργία του κράτους σε ότι αφορά τα δικαιώματα των πολιτών και να σφυρίζετε αδιάφορα (και εκκωφαντικά -για ευνόητους λόγους έχω ξαναπεί-) εις τρόπον ώστε να διαχειρίζεστε –καταπληκτικά ομολογώ- την νέα σύγχρονη μάστιγα για τις μάζες των πολιτών τον εθισμό του στην ηλεκτρονική πρέζα (ΜΜΕ),σε κάθε φωνή λογικής σε κάθε φωνή που ζητάει και επιτέλους την εφαρμογή των νόμων προς όλες τις διευθύνσεις άρχοντες και αρχόμενους.

Κύριε Μπακόπουλε η αγάπη προς την πατρίδα δεν έχει μεγάλη σχέση με την μεσαιωνική εκδοχή της (και γραφική) που παρουσιάζεται με κάθε ευκαιρία από τους γειτονικά προσκείμενους στην ιδεολογία σας. Έχει να κάνει πάρα πολύ από μία εγωιστική -είναι αλήθεια –ανάγκη που επιβάλει το αίσθημα της επιβίωσης των δικών μας του εαυτού μας ,των φίλων μας .Έχει να κάνει με την άποψη του Αριστοτέλη ότι ο άνθρωπος είναι κοινωνικό όν και ως εκ τούτου έχει την τάση να συσπειρώνεται και να συσσωματώνεται σε πόλεις και κράτη με κοινούς τρόπους και συνήθειες (η παραδοσιακή εκδοχή) αλλά και την εκδοχή των ΗΠΑ όπου φαίνεται το κοινό συμφέρον και η δίψα για πλούτο και δύναμη δημιούργησε αυτό το τεχνολογικό θαύμα (προσοχή όχι κοινωνικό ) που βλέπουμε και ξέρουμε (όσοι ξέρουν ) και που εκτιμώ ότι έχει ακόμα πολύ ζωή μπροστά της. Ο αριστερός χώρος στη χώρα μας εκμεταλλεύτηκε με καταπληκτικό τρόπο –είναι αλήθεια – στηριζόμενος πάντα στο θυμικό των πολιτών την ιδεολογική κενότητα που χαρακτήριζε πάντα τον δεξιό χώρο στην Ελλάδα (πλην Μεταξά και μερικούς άλλους).Σε χώρες σαν τις ΗΠΑ η αριστερή ιδεολογία βέβαια δεν υφίσταται (δεν υφίσταται ΠΟΥΘΕΝΑ όπου παράγεται πραγματικό οικονομικό έργο ) τουλάχιστον με τον τρόπο που εφαρμόζεται στην Ελλάδα. Σε χώρες σαν την Ελλάδα επειδή ο χείμαρρος πλέον παγκοσμίως (δεν οφείλεται στον ιδεολογικό σας χώρο αυτό) της ανάπτυξης και της εξέλιξης έχει πάρει ανεξέλεγκτη ορμή, και επειδή θεωρώ ότι στην νέα τάξη πραγμάτων όσο λιγότεροι τόσο καλλίτερα η αριστερά και αφού το ιδεολογικό της κάστρο κατέρρευσε αρχίζει να παίζει πλέον το ρόλο της πέδησης στην ανάπτυξη της χώρας. Παίζει δηλαδή το ρόλο του εμποδίου στο να πάρει η χώρα μας καλλίτερη θέση στην εκκίνηση ενός αγώνα που νομίζω ότι πλησιάζει. Αυτό συνεπάγεται ότι ανταγωνιστές της ίδιας κατηγορίας βρίσκονται σε πλεονεκτικότερη θέση και η αριστερά εκουσίως ή ακουσίως παίζει το ρόλο της κερκόπορτας σε αυτό.

Κύριε Μπακοπουλε:

Επειδή σε προηγούμενη αναφορά σου έκανες λόγο για αμόρφωτους και μορφωμένους ανθρώπους και αξιωματικά δεχόμενος βέβαια ότι ανήκεις στην δεύτερη κατηγορία ανθρώπων (ταξεων; τι θα έλεγε άραγε ο Λενιν γιαυτο το διαχωρισμό που όλο και περισσότεροι αριστεροί βλέπω ότι τον κάνουν) θα σου πω μια πραγματική ιστορία.

‘Κάποτε κάποιος ικανότατος κυβερνήτης Ελληνικού πλοίου του πολεμικού ναυτικού ακριβώς για να αποδείξει -για πολλούς επαγγελματίες στα εργοστάσια και τους χώρους παραγωγής Μηχανικούς είναι προφανές - στους ανώτερου μορφωτικού επιπέδου αξιωματικούς του το πόσα έχουν να διδαχθούν και σε τι βαθμό οφείλουν τις ζωές τους τις ίδιες στα κατώτερα στρώματα και προσωπικό διέταξε από ένα βαθμό και κάτω να αποβιβαστεί το πλήρωμα. Κατόπιν διέταξε στους εναπομείναντες ανώτερους αξιωματικούς τον απόπλου του πλοίου.

Το πλοίο έμεινε δεμένο και ακίνητο.’

Αν δεν υπήρχαν οι απλοί εργάτες και τους οποίους μόνο στα φιλοσοφικά κείμενα οι σύγχρονοι αλλά και παλαιότεροι υψηλού μορφωτικού επιπέδου αριστεροί έχουν δει και ακούσει ( έτσι εκτιμώ ) κύριε Μ. θα ήσουν βρώμικος, θα περπάταγες σε χωματόδρομους ,θα ζούσες σε τρώγλη ,θα οδηγούσες άμαξα. Από αυτό τον κόσμο με ποια λογική μπορεί ο οποιοσδήποτε να αφαιρέσει το δικαίωμα της γνώμης ; Άσε που πιστεύω ότι εκεί που έχασαν το παιχνίδι οι διάφοροι πολιτικοί (συμπεριλαμβανομένης και της αριστεράς ) είναι αυτή ακριβώς η ελιτίστικη προσέγγιση.

Η μεγάλη διαφορά του πολιτισμένου ΔΥΤΙΚΟΎ κόσμου παρόλη την διαφθορά και την έκπτωση αξιών που είναι το μεγάλο του ελάττωμα ,είναι ότι έχει βρει έναν θαυμαστό τρόπο να εκμεταλλεύεται στο μέγιστο δυνατό το δυναμικό του να ανακατεύει δηλαδή την κοινωνική χύτρα χωρίς να καταφύγει σε μία βαρέου τύπου πρέσσα και μήτρα (καλούπι) για να φτιάξει μία τάξη και ένα έθνος (Κομμουνισμός-Μουσουλμανικά καθεστώτα –Βολιβία –Β.κορέα ).Φυσικά θα συμφωνήσουμε ότι οι αδύνατοι δεν έχουν τύχη κάτι όμως που δεν λύνεται από καμία άλλη ιδεολογία. Πολιτικός λόγος του τύπου ‘λύστε τα προβλήματα -δώστε λεφτά στον κόσμο- μας καταπιέζετε που δε μας αφήνετε να μπουκάρουμε στο τάδε ή το δείνα υπουργείο –δωρεάν παιδία για πάντα (πλήρωνε δηλαδή εσύ εργάτη την ευχέρεια που έχω στο να αργήσω όσο θέλω να βγω στην αγορά εργασίας)- δεν ταιριάζουν σε μία καταρτισμένη σύγχρονη σκέψη τουναντίον προκαλούν απέχθεια και οργή.(όχι από εμπάθεια αλλά λόγω μιας στοιχειοθετημένης άποψης για το πόσο κακό κάνουν σε μία αξιοπρεπή στάση ζωής).

Κάτι τελευταίο για την ιδεολογία της αριστεράς από έναν πρώην κομμουνιστή .(Λέγεται ότι άλλαξε στάση όταν επισκέφθηκε στα μέσα του αιώνα τις πρώην ΕΣΣΔ) .

Tα γουρούνια του Οργουελ αφού πήραν την εξουσία τελικά από τον ιδιοκτήτη ,τον πρώτο που εξόντωσαν πριν φτιάξουν την ‘νέα’ κοινωνία η οποία και ήταν χειρότερη από τη προηγούμενη (ναι αυτό κατάφεραν να δημιουργήσουν κάτι χειρότερο από το κάκιστο) ήταν ο ικανότερος τους και ο καταλληλότερός τους.

Φιλικα

ΙΙΤ