Σάββατο 30 Μαΐου 2009

Μια δήθεν απεργία πείνας - σήριαλ για λόγους εντυπώσεων.



Αγαπητέ κ. Γιαννιώτη, σε παρακολουθώ κι' εσένα όπως και άλλα μπλοκ.
Γράψε δυο γραμμές αν θέλεις σε παρακαλώ για μια απορία που μου έχει σπάσει στην κυριολεξία τα νεύρα, και δεν μπορώ να βρω άκρη. Την ήξερα βέβαια την απάντηση, αλλά χθές την επιβεβαίωσα και την επαλήθευσα και από άλλη πηγή.
Περιφέρομαι από περιέργεια σε κάποια μπλοκ της πλάκας και διαβάζω για τον δήθεν απεργό πείνας Θεόδωρο Τενέζο.
Κάποια μπλοκ τον παρουσιάζουν σαν έναν ήρωα που πετάει στον κάδο απορριμάτων τη ζωή του για να μας προστατέψει δήθεν από το μονωπολιακά καρτέλ του σιδήρου και άλλα τέτοια σαχλά.
Μάλιστα σήμερα λένε ότι συμπληρώνει ...106 μέρες απεργίας.
Για πόσο κορόϊδα μας περνάτε ρε παιδιά;
Και για να λέμε κάποιες αλήθεις έχω να σας πω τα εξής:
Το επάγγελμά μου είναι νοσοκόμα με υπηρεσία 28 ετών σε μεγάλο νοσοκομείο της Αθήνας.
Εκτός από την δική μου πείρα, ρώτησα και έναν γιατρό για να επιβεβαιώσω τις απορίες μου.
Γιατρέ, μπορεί να ζήσει ένας άνθρωπος χωρίς φαγητό για 105 μέρες; Η ερώτηση έγινε χθές.
Καλά παλάβωσες τελείως; μου λέει. Τόσο ζούνε μόνο τα ζώα που πέφτουν σε χειμερία νάρκη. Ο άνθρωπος μόλις και μετά βίας μπορεί να αντέξει 60 μέρες κι' αυτό γιατί η στέρηση τροφής θα τον οδηγήσει σε κώμα και μετά το κώμα σε 4-5 μέρες το πολύ θα πεθάνει.
Λοιπόν μπλοκάκηδες της πλάκας, αφήστε το παραμύθι της Χαλιμάς, γιατί έχουμε περισσότερο μυαλό από όσο νομίζετε.
Απευθύνομαι μόνο στα μπλοκ που παρουσιάζουν τον Τενέζο σαν ήρωα.
Φτάνει πια! , που λέει και ο Γιώργος.
Μήπως εκεί κοντά που κάνει την δήθεν απεργία ο Τενέζοςυ πάρχει κανα σουβλατσίδικο και ρίχνει το ...καταπέτασμα, όταν η πόλη κοιμάται;
Σοβαρευτείτε λίγο ρε αγράμματοι και αμόρφωτοι μπλοκάκηδες της πλάκας.
Ευχαριστώ για την φιλοξενία.
Νίκη.Λ.