Κυριακή 11 Σεπτεμβρίου 2011

Αυτή είναι η αντίδρασή μας: "Δεν θα πληρώσουμε τις μαλακίες σας"

Ολοι μας αναρωτιόμαστε, γιατί δεν αντιδρούμε όπως θα έπρεπε στη φοροκαταιγίδα που ενέσκηψε άμα τη αναλήψει του Μπενίτο. Υπάρχει ακόμη λίπος υποδορίως; Εχουμε γίνει φλούφληδες από τη καλοπέραση η από ψεκασμούς όπως κάποιοι ισχυρίζονται
Δεν γνωρίζω τι ακριβώς συμβαίνει. Εκείνο που σίγουρα γνωρίζω είναι οτι μπορεί να μη βγήκαμε στο βουνό,αλλά πάρα πολύς κόσμος αλλά και εγώ προσωπικά τους έχουμε συνδέσει με ..Τρίκαλα 
Οσα ραβασάκια και να μου στείλεις Μπενίτο σου δηλώνω δημόσια οτι θα πάρεις το μακρύτερο που λέει και ο λαός.
Και αυτό οχι γιατί δεν μπορώ, αλλά γιατί δεν δέχομαι σε καμιά περίπτωση να με θεωρείς μαλάκα.
Γιατί έχεις μεγάλη ιδέα για τον εαυτό σου επειδή έπεισες τα πράσινα ζωντόβολα της Βουλής. Γιατί πιστεύεις οτι με τη λογοδιάρροια και τη ρητορική σου μπορείς να κοροιδεύεις ενα ολόκληρο λαό
Πάρτα πρώτα από το ΜΙΝΙΟΝ η την ΠΕΙΡΑΙΚΗ ΠΑΤΡΑΙΚΗ και μετά ελα σε μένα το συνταξιούχο των 1100 ευρώ. Κάνε μου κατάσχεση, βάλε με φυλακή.  
ΔΕΝ ΠΛΕΡΩΝΩ 
Πόσο νομίζεις οτι θα κάνεις ακόμα τον υπουργό. Ενα δύο μήνες Μετά ξεφύλλισε κανένα ποινικό γιατί θα σου χρειαστεί οπωσδήποτε 
Γιατί θα έχει φτάσει η ωρα της εκδίκησής μου
AM 

Τα στοιχεία μου είναι γνωστά στο blog

Δεν υπάρχουν σχόλια: