Κυριακή 10 Ιουλίου 2011

Γιαυτό είναι έτσι η ζωή του άνδρα

Όταν ο Θεός δημιούργησε τον γάιδαρο του είπε:

- "Θα δουλεύεις από το πρωί έως το βράδυ και θα κουβαλάς βαριά πράγματα στην πλάτη σου. Θα τρως χόρτο και θα έχεις πολύ λίγη νοημοσύνη. Θα ζεις πενήντα χρόνια."

Τότε ο γάιδαρος του απάντησε:
- "Πενήντα χρόνια; Τέτοια ζωή είναι πολύ σκληρή. Δώσε μου μόνο τριάντα χρόνια." Έτσι και έγινε!

Μετά ο Θεός δημιούργησε το σκύλο και του είπε:

- "Σαν σκύλος θα φυλάς την ιδιοκτησία του ανθρώπου και θα είσαι ο πιο αφοσιωμένος φίλος του. Θα τρως ό,τι περισσεύει από τον άνθρωπο και θα ζεις εικοσιπέντε χρόνια!"

Τότε ο σκύλος του απάντησε:

- "Θεέ μου, εικοσιπέντε χρόνια τέτοια ζωή δεν αντέχεται. Δώσε μου μόνο δέκα χρόνια." Έτσι και έγινε!

Μετά ο θεός δημιούργησε τον πίθηκο και του είπε:

- "Θα πηδάς από δέντρο σε δέντρο και θα συμπεριφέρεσαι σαν βλάκας. Θα κάνεις τον γελωτοποιό και Θα ζεις είκοσι χρόνια." Τότε ο πίθηκος του απάντησε:

- "Θεέ μου, είκοσι χρόνια σαν γελωτοποιός του κόσμου πάει πολύ. Δώσε μου μόνο δέκα χρόνια!" Έτσι και έγινε!

Τελικά ο θεός δημιούργησε τον άντρα και του είπε:

- "Είσαι άντρας, το μόνο λογικό ον που θα κατοικεί στη γη. Θα χρησιμοποιείς τη νοημοσύνη σου για να επιβάλλεσαι στα άλλα δημιουργήματα. Θα εξουσιάζεις τη γη και θα ζεις για είκοσι χρόνια!"

Τότε ο άντρας του απάντησε:

- "Θεέ μου, να είμαι άντρας μόνο είκοσι χρόνια δεν αρκεί. Δώσε μου σε παρακαλώ τα είκοσι χρόνια που άφησε ο γάιδαρος, τα δεκαπέντε χρόνια που άφησε ο σκύλος και τα δέκα χρόνια που άφησε ο πίθηκος." Έτσι και έγινε!


Από τότε ο άντρας ζει είκοσι χρόνια σαν άντρας, μετά παντρεύεται και ζει είκοσι χρόνια σαν γάιδαρος και από το πρωί ως το βράδυ κουβαλάει βάρη. Μετά αποκτά παιδιά και ζει δεκαπέντε χρόνια σαν σκύλος φρουρώντας το σπίτι και την περιουσία του και τρώγοντας ό,τι περισσεύει από την οικογένεια και αφού γεράσει και ζει σαν πίθηκος, συμπεριφέρεται σαν βλάκας και κάνει τον γελωτοποιό στα εγγόνια του.

Δεν υπάρχουν σχόλια: