Κυριακή, 10 Ιουλίου 2011

Το κομπιούτερ...

Σε μία τάξη Ισπανικών η καθηγήτρια εξηγεί στους μαθητές της ότι τα ουσιαστικά είναι αρσενικά ή θηλυκά και τους λέει: «Θα χωριστείτε σε δύο ομάδες, γυναίκες και άνδρες, και θα προσπαθήσετε να βρείτε το γένος της λέξης "κομπιούτερ", αλλά να το αιτιολογήσετε κιόλας». Ύστερα από λίγη ώρα, η αντρική ομάδα αποφάσισε πως η λέξη «κομπιούτερ» είναι θηλυκή γιατί:

1. Κανείς, παρά μόνον ο δημιουργός τους καταλαβαίνει τη λογική με την οποία λειτουργούν.
2. Η γλώσσα που χρησιμοποιούν για να επικοινωνήσουν μεταξύ τους είναι κάτι που κανείς άλλος δεν καταλαβαίνει.
3. Ακόμη και το παραμικρό λάθος που θα κάνεις, αποθηκεύεται στη μνήμη τους και σε ταλαιπωρεί για πολύ καιρό.
4. Μόλις καταφέρεις και αποκτήσεις το δικό σου, ξοδεύεις μια περιουσία για συντήρηση και αξεσουάρ.
Η γυναικεία ομάδα αποφάσισε ότι η λέξη «κομπιούτερ» είναι αρσενική γιατί:
1. Σε περίπτωση που θέλεις να κάνεις οτιδήποτε μαζί του, πρέπει πρώτα να το ανάψεις.
2. Έχουν πάρα πολλά δεδομένα, αλλά δεν μπορούν να τα επεξεργαστούν από μόνα τους, ούτε μπορούν να πάρουν μόνα τους αποφάσεις.
3. Υποτίθεται πως ο ρόλος τους είναι να σε βοηθούν να επιλύσεις προβλήματα, αλλά συνήθως δημιουργούν περισσότερα από όσα επιλύουν.
4. Μόλις αποκτήσεις ένα, συνειδητοποιείς ότι αν περίμενες λίγο, θα μπορούσες να αποκτήσεις ένα καλύτερο μοντέλο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:


Προς τιμήν της άχρηστης γενιάς του "Πολυτεχνείου ΑΕ" 
αντί ανάρτησης, θα παραθέσουμε ολόκληρο το πόρισμα Τσεβά.
Μπορείτε να το δείτε σε μορφή pdf, κάνοντας κλικ ---> εδώ