Τετάρτη 10 Αυγούστου 2011

Χαλαρώστε ποντιακά

Ενας κινέζος, ενας πόντιος και ένας αράπης  συναντώνται τυχαία  στην Αυστραλία όπου έχουν  πάει, αναζητώντας μια καλύτερη τύχη.
Γνωρίζονται καλύτερα και αποφασίζουν να συγκατοικήσουν προκειμένου να μοιραστούν  το ενοίκιο. Μετά από πολλές άκαρπες προσπάθειες για να βρουν δουλειά, φτάνουν σε ένα κατάστημα με είδη δώρων και αναμνηστικά Μπαίνουν μέσα και σχεδόν παρακαλετά ζητούν από το αφεντικό να τους προσλάβει γιατί εν τω μεταξύ έχουν μείνει άφραγκοι.
Τους κοιτάζει καλά καλά το  αφεντικό και τους λέει:

-Εσύ κινέζε, ετσι κιτρινιάρης που είσαι και με τα περίεργα σχιστά σου μάτια θα μου διώχνεις τους πελάτες  Δε μου κάνεις 

-Εσύ αράπη με τόση μαυρίλα θα σε φοβούνται και δε θα πατάει άνθρωπος στο μαγαζί μου. Απορρίπτεσαι  

-Εσύ πόντιε νοστιμούλης μου φαίνεσαι. Είσαι και Ελληνας  θα σε πάρω δοκιμαστικά μια εβδομάδα να δω τι ψάρια πιάνεις και μετά σε προσλαμβάνω 
Ελα αύριο στις 7:00 να ξεκινήσεις 
   
Μες τη καλή χαρά ο πόντιος που βρήκε δουλειά μέσα στην πίκρα και την απογοήτευση οι συγκάτοικοι. Το βράδυ και αφού ετοιμάζονται να κοιμηθούν λέει ο Πόντιος στους άλλους δυο 
-Ρε σεις επειδή έχω πρόβλημα με το πρωινό ξύπνημα και πιθανόν να μην ακούσω το ξυπνητήρι, κάποιος να με ξυπνήσει μη χάσω τη δουλειά 
Μείνε ήσυχος του είπαν με μια φωνή. 
Επεσαν κατάκοποι για ύπνο και ο Πόντιος αποκοιμήθηκε αμέσως κάνοντας όνειρα για μια νέα ζωή 
Του Κινέζου όμως δεν του κόλλαγε ύπνος. Να του πάρει τη δουλειά ο Πόντιος; Ο βλάκας; Αποφάσισε λοιπόν να εκδικηθεί. Και ενώ ο Πόντιος κοιμάται του καλού καιρού, παίρνει ένα πινέλο και μια μαύρη μπογιά και του βάφει κατάμαυρη τη μούρη. Σκέτη πίσσα  

Ξημερώνει στο μεταξύ χτυπάει το ξυπνητήρι, πετάγεται σαν ελατήριο ο Πόντιος, ντύνεται βιαστικά και ξαμολιέται στο δρόμο να προφτάσει να είναι στην ωρα του. Φτάνει στο κατάστημα και μετά από πέντε λεπτά φτάνει και το αφεντικό 
-Καλημέρα του λέει. Θέλεις να αγοράσεις κάτι
-Αφεντικό ο Πόντιος είμαι που με είδες εχθές και μου είπες να έρθω για δουλειά 
-Τι λες ρε φίλε με δουλεύεις; Ποιος πόντιος; Για κοίτα τα μούτρα σου ση τζαμαρία 
Γυρίζει ο Πόντιος, κοιτάζει τη μούρη του και μονολογεί 
-Ρε το μαλάκα το Κινέζο, τον αράπη ξύπνησε

Δεν υπάρχουν σχόλια: